Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne bazenistotinka.si (v nadaljevanju ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna bazenistotinka.si je prodajalna za bazene, bazensko opremo, sredstva za nego vode in drugo. Opredelitev pojmov:
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• g) način plačila in dostave,
• h) časovno veljavnost ponudbe,
• i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu
• plačilo s kartico
• z nakazilom na transakcijski račun upravitelja (po ponudbi/predračunu)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. V primerih, kadar je podatek o ceni napačen (administrativne ali tehnične napake, izpadi podatkov…) ali pa se cena spremeni med samo obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoča odstop od nakupa in skupaj z njim poišče najoptimalnejšo rešitev.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Vse cene v spletni trgovini www.bazenistotinka.si in www.stotinka.si so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV.
Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu.
Vrednost zneska z DDV in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.
Kupec ima pravico, da v 45 - ih dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@stotinka.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 - ih dneh.
Kupec naročenega blaga ne more vrniti v naslednjih primerih:
• če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral izdelek iz originalne embalaže,
• uporabljen izdelek,
• če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.
Več o vračilu blaga si lahko preberete tukaj
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno na predračunu.
V primeru naročila izdelkov PH minus tekoči ali PH plus tekoči in Klor tekoči je dostava preko špedicijske službe in je zato plačilo možno po predračunu.
Cena dostave velja za področje Slovenije.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 10 dni po prejemu naročila in plačila, v kolikor je dobava na osnovi plačila po predračunu. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila.
*V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, Vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.
Blago pošiljamo preko podjetja GLS, s katerim imamo sklenjeno pogodbo.
Pri nakupu nad 49 € je dostava brezplačna, za nakupe do 49€ se zaračuna poštnina 5, 99 €. Izjema so težji artikli, kot sta pesek in sol do skupne teže 40 kg, in artikli z volumnom nad 1 m3 ter artikli, pri katerih je navedeno, da dostava ni brezplačna; za te artikle brezplačna dostava ne velja in se je treba glede cene dostave dogovoriti.
Cena dostave, izpisana v postopku potrditve naročila, vsebuje vse stroške dostave, ki so dokončni. Ceno dostave za določene izdelke, ki zaradi svoje teža ali volumna presegajo standardne okvire računamo po kosu. V primeru, da boste v košarico vnesli takšne izdelke, vam strošek dostave sporočimo naknadno po prejemu vašega naročila.
V kolikor želite izvedeti strošek dostave za takšne izdelke, nas pokličite na tel.02 80 50 430
1. V spletni trgovini lahko kupite izdelke, ki jih imamo trenutno na zalogi. Občasno se lahko zgodi, da izdelka v času naročila ni več na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi, vas o tem nemudoma obvestimo po prejemu potrdila o naročilu. Če želite preveriti ali je izdelek na zalogi, nas pokličite na tel. št. 02 80 50 430 in preverite, kdaj bo izdelek na voljo.
2. Če želite izdelek naročiti, izberite izdelek in ob njem dimenzijo in model, v kolikor je to navedeno, ter kliknete na »Kupi«. Izdelek bo dodan v nakupovalno košarico.
3. Ko ste dodali izdelek v nakupovalno košarico, se bo stran osvežila, desno zgoraj se vam bo v »Košarici« izpisalo stanje košarice. Če želite kupovati naprej, kliknite na izdelek, ki vam je zanimiv in ponovite postopek
4. Izdelki, ki ste jih že dodali v vašo nakupovalno košarico, bodo tam ostali, dokler naročilo ne bo dokončano ali ne boste izdelkov odstranili iz košarice. Brez težav lahko iščete izdelke dalje in jih dodajate v nakupovalno košarico. Za dostop do vaše nakupovalne košarice kliknite na povezavo "Nakupovalna košarica" ali »K blagajni« na kateri koli strani.
5. Preglejte izdelke v vaši nakupovalni košarici, ki jih želite naročiti. Če želite katerega koli odstraniti, kliknite na povezavo "Odstrani" ob izdelku. Če želite spremeniti naročeno število izdelkov, vpišite želeno število izdelkov in kliknite na povezavo »Osveži«.
6. Ko imate v nakupovalni košarici izdelke, ki jih želite naročiti, kliknite na povezavo »K blagajni« , kjer se vam odpre novo okno, kamor vpišete svoje podatke in želeni način plačila ter dostave.
7. Ko vpišete vse podatke, kliknite na »Predogled naročila« in prikazali se vam bodo vsi podatki o naročilu. Če želite nakup zaključiti, kliknite »Zaključi naročilo« in podatki o naročilu vam bodo poslani na naveden elektronski naslov in k našim svetovalcem.
Vaše naročilo je končano.
Prejeli boste e-sporočilo, ki bo potrdilo vaše naročilo. Potrudili se bomo, da boste čim prej prejeli naročene izdelke. Če imate kakršno koli vprašanje v zvezi z naročilom, nas pokličite na tel. št. 02 80 50 430.
Podatki o naročilu bodo shranjeni tudi na sedežu podjetja CF Group Adria d.o.o..
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav (opisano na povezavi TEHNOLOŠKA SREDSTVA)
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnikaomogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav (opisano na povezavi TEHNOLOŠKA SREDSTVA)
Vsi izdelki v naši ponudbi imajo garancijo, ki prične veljati z dnevom vročitve pošiljke. Garancijsko doba je navedena v opisu artikla.
Rok veljavnosi akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV, razen izdelki, pri katerih je izrecno napisano, da cene ne vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo dejanskega stanja.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene kot pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnikov spletnega nakupovalnega centra v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Arhiviranje pogodb: Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu podjetja in sicer na naslovu, CF Group Adria d.o.o., Kolodvorska cesta, 2310 Slovenska Bistrica.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
• Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila.
• Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
• Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
• Željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.
• Pritožbe.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Vse strani so v slovenskem jeziku. Nakup je možen le na ozemlju Republike Slovenije. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@stotinka.si ali na telefonsko številko 02 80 50 430
CF Group Adria d.o.o.,
Kolodvorska cesta,
2310 Slovenska Bistrica
Kupec se lahko prijavi na prejemanje e - novic, ki vsebujejo promocijsko ali informativno naravnano vsebino. Kupec ima vedno možnost odjave iz prejemanja tovrstnih sporočil.